Horaris
Eva Fernández Trio
- Eva Fernández — saxo soprano i veu
- Josep Munar — guitarra
- Enric Fuster — bateria
La llum d’una veu que escriu.
Amb una trajectòria que uneix saxo soprano i veu, Eva Fernández proposa un univers íntim on cançó i jazz es donen la mà. El trio que presenta —amb Josep Munar i Enric Fuster— és la mateixa formació amb què va gravar Yo Pregunto(2018), un treball que ha definit el seu llenguatge propi: proper, poètic i amb swing subtil.
En directe, el so és de cambra: la guitarra de Munar dibuixa espais clars, la bateria de Fuster respira i sosté, i Fernándezfiltra la melodia amb elegància, alternant el timbre càlid de la veu i la línia neta del saxo. Repertori d’originals i lectures que miren endavant sense oblidar l’arrel.
A l’Església del Convent de Sant Domingo, en format interior propi de desembre, optam per una sonorització curosa que respecta la pedra i afavoreix la proximitat: un espai que concentra l’atenció i deixa respirar cada matís. Un vespre per escoltar de prop: música que il·lumina des del silenci.