Skip to Content
Registre TANCAT
Event Image
Horaris
Portes:
Concert: Inici:

Voodoo Children Collective

Una constel·lació en moviment.

El Voodoo Children Collective és el laboratori orquestral de Toni Vaquer: una gran banda de geometria variable que escriu música pròpia a mida dels seus intèrprets i que combina partitura i risc controlat per explorar tot el que pot sonar una big band d’avui. Vaquer —compositor, pianista i arranjador felanitxer— dirigeix amb mà ferma i escolta fina perquè el conjunt funcioni com un únic organisme.

A Porreres hi arriben amb la formació més nombrosa del festival: metalls poderosos, secció de vent de primera línia, cordes (violins, violes i cellos) i una base rítmica que camina. El resultat és un so cinematogràfic: blocs harmònics que s’obren, polirítmies que empenyen i melodies que treuen el cap entre capes i textures. Un projecte amb disc a Fresh Sound i trajecte en festivals de referència. 

L’Auditori de Porreres esdevé cambra d’eco per a aquesta massa sonora en moviment: energia jove i mestres de diverses generacions —talent d’arreu de Mallorca, d’altres illes i de Catalunya— sota la batuta de Vaquer. 

Una nit per comprovar com una big band immensa pot sonar íntima, precisa i absolutament viva.


ORGANITZA:
AMB EL PATROCINI:
AMB LA COLABORACIÓ: